دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها
دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی:

خراسان‌رضوی همچنان در وضعیت قرمز کرونا | شرایط نگران‌کننده است

  • کد خبر: ۳۵۴۹۴
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
خراسان‌رضوی همچنان در وضعیت قرمز کرونا | شرایط نگران‌کننده است
دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز به سر می‌برد و متأسفانه شرایط نگران‌کننده‌ای را شاهد هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن جعفری در حاشیه جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی اظهار کرد: صبح امروز پنجاه‌وسومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان برای رصد شرایط موجود و برنامه‌ریزی روزهای آینده با حضور اعضا و به ریاست استاندار برگزار شد.


وی افزود: بر اساس آمارهای اعلام‌شده دانشگاه علوم پزشکی مشهد، متأسفانه خراسان رضوی از نظر شیوع ویروس کرونا همچنان در وضعیت قرمز به سر می‌برد و در موج دوم شاهد افزایش چشمگیر آمار بستری‌شدگان و فوتی‌ها هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه شرایط موجود از نظر شیوع ویروس کرونا نگران‌کننده است، خاطرنشان کرد: از هم‌استانی‌ها خواهش می‌کنیم که مراقبت‌های فردی و خانوادگی را جدی بگیرند و مسائل بهداشتی را حتما رعایت کنند.


وی ادامه داد: در روزهای گذشته افزایش آمار مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را شاهد هستیم و باتوجه‌به محدودبودن امکانات درمانی، قطعا این مسئله در کیفیت خدمات درمانی ارائه شده به بیماران اثرگذار خواهد بود.
جعفری با بیان اینکه متأسفانه شاهد هستیم از بین کارکنان درمان نیز تعدادی به شهادت رسیده و تعدادی هم مبتلا شده‌اند، گفت: رعایت بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی به‌وسیله مردم باعث کاهش آمار بستری بیماران در مراکز درمانی می‌شود و در نتیجه کارکنان درمانی با کیفیت بیشتری می‌توانند خدمات مؤثر ارائه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->